wtorek, 4 sierpnia 2009

100% hardcore

Tytuł mało adekwatny do ubioru, ale jak najbardziej do tła. Z tego
miejsca chciałabym uprzedzić, że Herr Gargamel będzie mi tu często
towarzyszył. Placyk z Wyżej Wymienionym jest częstym miejscem spotkań
miejscowej bohemy, czyli gówniarstwa z pobliskiej szkoły muzycznej, a
dla mnie jednym z niewielu plenerów zdjęciowych (sic!). Wakacje są
czasem, który spędzam niestety (a może i na szczęście) z daleka od,
znacznie bardziej fotogenicznego Krakowa, więc zostało mi moje
rodzinne miasto, które prócz rzeczonego Pogromcy Smerfów ma mi w tej
kwestii niewiele do zaoferowania. Oj, chyba po takim wstępie lepiej
nie pisać, gdzie mieszkam, bo jak się na mnie rzucą lokalni patrioci,
to czeka mnie los Jagny z "Chłopów" :)



gusta00


gusta01


gusta02


gusta03



Bluzka (która, jest sukienką, ale o tym- ciii...) - second hand
Spódnica- h&m
Torba- no name
Sandały- deichamann
Beżowe "coś"- second hand


Dopiero po kilku dniach skojarzyłam, ten strój z jedną ze stylizacji
Koleżanki Aife. Jestem "ściągara", jak mówiły przedszkolaki :)
Cóż, refleksja u mnie przychodzi chyba najpóźniej, a inspiracja jest
chyba bliźniaczą siostrą pamięci...

16 komentarzy:

MissPlayground pisze...

spódnica cudna!

Biurowa pisze...

Świetna stylizacja!!!

Mała Gosia pisze...

cóż siąganie w takim przypadku nie jest złe bo i tak końcowo choć podobne stylizacje sa jednak róńne bo okrywają dwie kobiety o innych twarzach :) spódniczka malownicza

Anonimowy pisze...

całość cudowna :)

Ogro pisze...

Ja to ściąganie nazywam kongenialnością ;)

laff pisze...

ha! ale Ty śmigasz z tymi postami :D normalnie rakieta! cacy stylizacja moja droga :)

Areta Szpura pisze...

ladnie

a gargamel kosmos

kadik babik pisze...

Fantastyczna jest ta spodnica h&mowaaa ja kiepsko wygladam w rozkloszowanych wiec zazdrooszcze :))!

6roove pisze...

bardzo mi sie podoba

Enten-Eller pisze...

Rzeczywiście niezbyt hardcore, ale jak ładnie :) Prześliczna spódnica.

Unknown pisze...

Tło-gargamel fenomenalne, też takie chce do zdjęc:D
Stylizacja całościowo wygląda bardzo fajnie, ale chyba sweterek nie za bardzo mi pasuje, może dlatego że ogólnie nie przepadam za nimi.

Paluina pisze...

Z zabójczym tempem sypiesz kolejnymi postami!
A do Aife może i strój podobny, ale Twa uroda całkiem różna, więc i wrażenia inne.:)

bo pisze...

Zakochałam się w torbie.

Joannasstyle pisze...

Spódnica jest piękna, żałuję że jej nie kupiłam jak miałam okazje. Idealna na każdą porę roku. W zimie będzie wyglądać bosko z kubraczkiem i grubaśnymi rajstopami.

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba twój zestaw.

guma pisze...

B. fajnie to się prezentuje;)