środa, 2 grudnia 2009

Trochę obdrapana notka

Kiedy wczoraj zasypiałam miałam jakiś wyż kreatywności i krocie pomysłów na notkę. Wyż skończył się wraz z dzisiejszym włączeniem komputera.

Zdjęcia już nieaktualne, bo wyjście w takiej kurtce na dwór obecnie, może się wiązać ze świadomym narażaniem swojego życia. Przynajmniej w mojej opinii. Zimno się porobiło.

Wiem, że rajtki nie pasują, melonik chwyciłam w ostatniej chwili i chyba jednak nie był to najlepszy pomysł mojego życia. Nic mi się tu nie zgadza, ale notkę wrzucam, bo przy obecnej temperaturze nieprędko nadejdą czasy, gdy odważę się pokazać w bluzce, bez kurtki na dworze. Poza tym jest jeszcze skórzana spódnica (acz skórzana nie do końca, bo w jej „skórzaność” nie wierzę, a reszta jest wykonana z takiego mięciutkiego czegoś :) ), którą dostałam od Mojego i dziś „nadejszła wiekopomna chwiła”, gdy wreszcie mogę się pochwalić. No, to się chwalę.

Na buty proszę nie patrzeć. To są buty-fafuty, które krzywią nogi, ale obecnie są jedynymi ciepłymi butami w mojej szafie. Mam nadzieję, że to się zmieni, bo jestem aktualnie w fazie nieśmiałego uśmiechania się do butów moich marzeń.

Poza tym jako, że moje lenistwo sięga zenitu i jakoś nie po drodze mi z pięknymi plenerami, pragnę rozpocząć cykl- „z kamerą wśród obdrapanych kamienic Krakowa”.














Bluzka- h&m

Spódnica- przent, więc nie wnikam

Rajtki- calzedonia

Melonik- h&m

Buty- new yorker

Kurtka- vintage

Okulary – restyle

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Podoba mi się! Chociaż założyłabym inne rajstopy ;))

JoannaMIKO pisze...

Te niebieskie akcenty mają w sobie jaką optymistyczną moc! bo patrze na Ciebie i sama się do siebie uśmiecham...

assonnata pisze...

rajstopy bym zostawiła, ale wybrałabym albo spódnicę albo kurtkę, i resztę jakoś podpasowała do rajstopek:))) fajny kolorek tak poza tym:)

Asia (Aś) miło mi. pisze...

urzekły mnie niebieskie oprawki! :D
och .... i ta kurtka! :)

TANIE ODZIENIE pisze...

świetne okulary :)

Anonimowy pisze...

bardzo fajnie się prezentujesz :)

Talia pisze...

zdecydowanie zmieniłabym buty, jednak całość bardzo mi się podoba. Uwielbiam tego typu spódnice i rajstopy. Każda część z osobna jest świetna.

Elle Michelle pisze...

bardzo mi sie tu podoba! zapraszam tez do siebie!

www.elleestmichelle.blogspot.com